Darreres recomanacions per als afectats pel col.lapse del Prat


Agència Catalana de Consum -ACC- ha publicat avui les darreres recomanacions per als afectats pel col.lapse de l'aeroport del Prat. Informa que el Ministeri de Foment a través d'Aena ha posat en marxa un dispositiu especial per tramitar les reclamacions dels usuaris afectats pel col·lapse de L'Aeroport del Prat. Les persones afectades podran presentar les seves queixes a qualsevol dels 47 aeroports de la xarxa d'Aena d'Espanya i als 5 taulells d'informació a l'Aeroport del Prat així com, també, a través de l'adreça electrònica: [email protected] Aena també ha establert un centre de trucades per atendre les reclamacions dels usuaris durant les 24 hores, al número gratuït 900 100 405. El Ministeri ha publicat també un apartat de drets i recomanacions per als passatgers d'avió amb les darreres modificacions legals. Informa, al mateix temps, de la creació a través de la Direcció General d'Aviació Civil d'una unitat específica que tindrà com a missió la tramitació de les reclamacions a Iberia per tal de fer un seguiment i garantir el compliment legal dels drets dels passatgers.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article