Una nova web interactiva apropa als mercats municipals de Barcelona


Els 43 mercats amb què compta la ciutat de Barcelona evolucionen i es reinventen per oferir més qualitat i millor servei i així atraure el consumidor atrapat per les grans superfícies. Entre les iniciatives que estan duent a terme s'hi compta incrementar la seva presència a Internet. Així, l'Institut Municipal de Mercats ha creat una nova web que incorpora canals a les principals xarxes socials com Facebook, Youtube, Flickr i Twitter. La intenció és apropar a la clientela jove les avantatges de comprar producte fresc en un mercat de barri. Des del lloc web es vol enaltir els valors de l'atenció personalitzada i els productes frescos i sostenibles.

Des del portal es pot consultar la Ruta dels Mercats de Barcelona on el visitant pot assabentar-se de la història i fotografies de cadascun, la ubicació, les parades o els serveis que s'hi ofereixen.

En la web també hi tenen un apartat els paradistes des del que poden tramitar i fer gestions del seu negoci.

Es pot accedir a un recull de novetats i a un apartat des del qual els usuaris poden fer les seves aportacions relacionades amb la salut, l'alimentació i la gastronomia o bé compartir receptes.

L'apartat de divulgació inclou Programes Educatius destinats a alumnes de primària i ESO, la finalitat dels quals és transmetre el valor del mercat com a espai i servei de qualitat, de proximitat i de relació social.

web mercatsbcn.cat

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article