Es crea l'Oficina del Contribuent

Atendrà queixes i suggeriments per actuacions de l'administració tributària catalana


El Govern ha acordat posar en marxa l’Oficina del Contribuent, una unitat creada per defensar les garanties i els drets dels ciutadans en la seva relació amb l’administració tributària de Catalunya. L’Oficina atendrà queixes i suggeriments relacionats amb actuacions fetes per l’Agència Tributària de Catalunya, la Direcció General de Tributs i la Junta de Finances. També tramitarà les queixes i els suggeriments en matèria tributària que provinguin del Síndic de Greuges.

L’Oficina de Contribuents aplicarà la fórmula de la finestreta única i s’hi podrà accedir a través de les 53 oficines liquidadores i les 4 delegacions de l’Agència Tributària de Catalunya, la Direcció General de Tributs i la Junta de Finances.

Totes les actuacions que hagi dut a terme l’Oficina, tan les queixes com els suggeriments de millora quedaran recollides en una memòria anual que es publicarà a la web del Departament d'Economia i Finances. L’Oficina aprofitarà els recursos tècnics i humans de què disposa el mateix Departament.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article