Els hotels també miren i premien els comentaris d'Internet


L'experiència prèvia dels clients que han anat a un hotel i n'han comentat detalls com l'amabilitat, la neteja, el soroll o la ubicació és cada vegada més consultada per possibles clients. Abans de fer la reserva, molts d'usuaris visiten els grans portals web que ofereixen aquest servei. Al final, el possible client es pot acabar decantant per fer la reserva a un hotel o un altre en funció de comentaris d'hostes anteriors en temes tan importants com si existien dificultats de transport per tornar-hi de nit degut a la mala ubicació o, per contra,  si gràcies a ser lluny del centre els clients poden gaudir de tranquil.litat en el seu descans. Davant d'aquesta evidència, la cadena Sol Melià ja ha començat a premiar el sou dels seus directors d'hotel en funció dels comentaris de la clientela a la Xarxa.

Ara els Hotels Sol Melià premiaran als directors dels seus hotels per la via de les retribucions variables de fins un 20% si aconsegueixen comentaris i opinions favorables dels clients. Una mostra més que Internet és una altra cosa, modifica el model tradicional de negocis i alguns s'hi adapten ja que queda clar que els comentaris i les opinions dels usuaris valen, en aquest cas, fins un 20% del sou, que no és poc.

En parlen a Expansión:

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article