Spotify va perdre 19 milions d'euros durant el 2009, segons els comptes apareguts de l'empresa de música en streaming. Tot i això, assegura que ja té deu milions d'usuaris i 500.000 clients de pagament i prepara la seva aparició als Estats Units per finals d'any o principi de 2011.
El software ha anat evolucionant, i actualment conté 10 milions de temes, permet aplicacions per dispositius mòbils i està disponible a l'Apple Store. Pel que fa a les tarifes, ha modificat els preus de subscripció i amb menys de 10 euros al mes és possible accedir a totes les cançons sense publicitat, amb mode "off line" i amb la possibilitat de portar la música a l'estranger.
Des d'octubre de 2008, Spotify ha gastat més de 40 milions d'euros en drets d'autor, fet que ha augmentat els costos de llançament del software. Tot i això, algunes fonts apunten que Spotify està preparant el seu llançament als EUA per finals d'any o principi de 2011.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari