Perdent diners amb la música en streaming


Spotify va perdre 19 milions d'euros durant el 2009, segons els comptes apareguts de l'empresa de música en streaming. Tot i això, assegura que ja té deu milions d'usuaris i 500.000 clients de pagament i prepara la seva aparició als Estats Units per finals d'any o principi de 2011.

Spotify va començar el 2009 amb prop d'un milió d'usuaris a Europa i va tancar-lo amb set milions, 250.000 dels quals eren de pagament. Segons la companyia, ara ha arribat als deu milions i 50.000 subscripcions premium.

El software ha anat evolucionant, i actualment conté 10 milions de temes, permet aplicacions per dispositius mòbils i està disponible a l'Apple Store. Pel que fa a les tarifes, ha modificat els preus de subscripció i amb menys de 10 euros al mes és possible accedir a totes les cançons sense publicitat, amb mode "off line" i amb la possibilitat de portar la música a l'estranger.

Des d'octubre de 2008, Spotify ha gastat més de 40 milions d'euros en drets d'autor, fet que ha augmentat els costos de llançament del software. Tot i això, algunes fonts apunten que Spotify està preparant el seu llançament als EUA per finals d'any o principi de 2011.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article