Aconsellen reclamar per l'avaria de l'ADSL


El Ministeri d'Indústria ha iniciat una investigació per a conèixer les causes de la monumental avaria del servei ADSL a Catalunya que va deixar milers d'usuaris sense servei d'Internet. Sembla que l'avaria es va produïr a Barcelona ciutat i la companyia ho atribueix a una tempesta segons explica Expansión. Indústria hauria decidit estudiar el cas a fons i, no descarta finalitzar la investigació obrint un expedient sancionador contra Telefònica pels danys i perjudicis causats. Indústria ha recomanat a tots els afectats que presentin les seves reclamacions davant de les companyies afectades -Telefònica, Ya.com o Wanadoo- o davant dels organismes competents, que són la Junta Arbitral de Consum, el -012- de cada comunitat o la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions, depenent d'Indústria. A més, el Ministeri ha posat a disposició dels ciutadans l'Oficina d'Atenció a l'Usuari de les Telecomunicacions, a través del telèfon 901 33 66 99 i de la pàgina web www.usuariosteleco.es.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article